נציג ממחלקת הנישואין ייצור אתכם קשר טלפונית, כדי  להדריך אתכם על ההמשך . בנוסף בני זוג שנרשמו יקבלו מייל מפורט על מצב התיק שלכם וכל העדכונים כל פעם  ועל שלמות לפי הצורך.

להתחיל תרדו למטה עד סוף העמוד.

הרישום מקוון מחולק לכמה שלבים הבאים:
1. מילוי טופס מקוון. חובה למלות כל הסעיפים. אם אין תשובה לציין – לא ידוע

2. קודם כל שליחת צילומי תעודות זהות כולל ספח פתוח. תעודה ביומטרי  לצלם מי שני הצדדים   למייל moatdat@gmail.com 

3. לאחר מכן בני הזוג יכולים לשלוח צילום של מסמכים שיש להם. כמו תעודות נישואין של הורים או אחים, תעודות לידה, תמונה בקובץ JPEG, וכו'. אם חסרים מסמכים או זקוקים באיתור מסמכים אנא תציינו ואנו נשמח לעזור או נדריך בדרך הכי קלה לאתר אותם. באתר יש לינקים ללא עלות לאתר רשם אוכלוסין לצורך הזמנת מסמכים כמו ספח דיגיטלי וכו', איתור תעודות גירושין בבית הדין הרבני …..

4.החתמת העדים מרחוק. השלב הזה יותר מאוחר. העדים יכולים להגיע לרבנות יהוד בכל שעות קבלת קהל עם תעודה מזהה וללא בני הזוג, אבל בתקופת קורונה יש דרכים נוספים ללא הגעה ללא טרטור- להחתים עדים מרחוק. תשאלו על כך נציג.

5. הכלה זכאית לקבל הדרכת כלה  בחינם – ברבנות יהוד,  הדרכה בפגישה פרטנית אחת! כלה מתאמת ישירות מול המדריכה את המועד ההדרכה (השעות גמישות). הכלה שמעוניינת לקבל הדרכת כלה בחוץ אקבל טופס מלשכת נישואין ואותו צריכה למלות על ידי המדריכה מוסמכת ולהחזיר אותו במייל moatdat@gmail.com הכלה יכולה לטבול בכל מקווה בארץ!

6.בני הזוג רשאים לבחור כל רב אשר יערוך את חופתכםהרב עורך החופה והקידושין יהיה רב אשר מכהן בפועל באחת הרבניות, ראש הישיבה, או רב המופיע ברשימה ארצית של רבנים מאושרים לעריכת חופה מטעם הרבנות הראשית. בכל מקרה אחר בני הזוג צריכים לפנות לרב רשם נישואין.

7. אגרת המדינה 796 ש"ח בלבד כולל כל התהליך! במקרים בבאים אגרה מופחתת  40%  הנחה -478 ש"ח. (סטודנט, תלמיד ישיבה, חייל סדיר, עולה חדש, נכה, מקרה סעד). אפשר לשלם בעברה בנקאית, מזומן  פרטים אצל נציג

שימו לב!  לכלל תושבי הארץ, השימוש באתר מקל ומוזיל עלויות רבות, חוסך בזמני המתנה.

  1. אפשר לפתוח תיק ללא לחץ עד שנה מראש למינימום 45 יום לפני מועד הנישואין
  2. לא מטרטרים, לא דורשים תעודות רווקות, חוסכים לכם זמן וכסף
  3.  שליחת מסמכים באמייל
  4. אפשר להירשם גם במקרה שחסר תעודות נישואין של(הורים או אחים או הקודמים) ואנו עוזרים לאתר תעודה ללא עלות לצורך רישום בלבד מכל רבנות בארץ.
  5. מדריכים ומלווים בכל התהליך בירור יהדות לפי הצורך במקרים בודדים.

האתר הזה מאובטח לפי החוק ברמה הגבוהה.